NPO publiceert het trendmagazine 'Toekomstkijkers' met inspiratie door vier nieuwe perspectieven van gebruikers (en makers) van morgen, op zoek naar een nieuwe balans tussen technologie en natuur. Het magazine is hier te lezen/downloaden.
Kompas Publishing heeft haar samenwerking met DPG Media verder uitgebreid. Meerdere domeinen zijn succesvol gemigreerd naar het Publishing Partner Netwerk van DPG Media.
Eerder deze maand voerde Delpher de grootste contentrelease ooit uit: 111.000 tijdschriften met meer dan 500 verschillende titels en bijna 2,5 miljoen pagina’s.
Onder druk van de Tweede Kamer gaat minister Bruins de gevolgen onderzoeken die een eventuele verruiming van de Ster heeft voor het bredere medialandschap.
Tijdens Hét Mediahuisfeest vierde Mediahuis een dubbel hoogtepunt: de lancering van haar nieuwe positionering, propositie en huisstijl onder de naam Mediahuis Raakt, én de komst van Mediahuis Radio met de omarming van haar merken.
Politici spelen een belangrijke rol in de verspreiding van nieuws op sociale media, ontdekte doctoraatsonderzoeker Willem Buyens (Universiteit Antwerpen). Ze bepalen niet alleen welk nieuws hun volgers te zien krijgen, maar ook wat ze ervan moeten vinden.
In een onderzoek naar agressie en intimidatie richting auteurs in opdracht van SchrijversVeilig geeft 14% van de auteurs aan dat ze het afgelopen jaar één of meerdere incidenten hebben meegemaakt. De helft hiervan heeft zelfs meerdere incidenten meegemaakt. Het grootste deel kreeg te maken met verbale agressie (12%).
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer