Wereldwijd slechts 1/3 van de uitgevers voorbereid op een cookieloze toekomst
Wereldwijd slechts 1/3 van de uitgevers voorbereid op een cookieloze toekomst
Uit onderzoek van internationaal mediaplatform Teads blijkt dat slechts 32 procent van de uitgevers wereldwijd is voorbereid op een wereld zonder third-party cookies. Het onderzoeksrapport laat zien dat 45 procent een aanzienlijke daling van de advertentie-inkomsten verwacht, en meer dan 53 procent hier nog geen actie op onderneemt.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Wereldwijd slechts 1/3 van de uitgevers voorbereid op een cookieloze toekomst
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.