MMA organiseert Roundtable sessie over cookieless advertising

MMA organiseert Roundtable sessie over cookieless advertising

Dinsdagmiddag 3 oktober 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) weer een MMA Expert Roundtable. Deze editie staat geheel in het teken van cookieless advertising, (o.a. Contextual Advertising). Tijdens de bijeenkomst zal ingegaan worden op de mogelijkheden, strategieën en inspirerende casestudies.

Sprekers

Linda Worp (Business Development Manager Opt Out Advertising) is een digital advertising specialist met ruime ervaring. Ze heeft strategieën ontwikkeld voor diverse adverteerders tijdens haar tijd bij een mediabureau en heeft ook de wereld vanuit de uitgeverskant leren kennen als digital product manager bij Ster. 2,5 jaar geleden richtte ze Opt Out Advertising op, waar ze uitgevers begeleidt voor een online advertentiemarkt zonder afhankelijkheid van persoonsgegevens. Zij zal inzichten delen over hoe de advertentieruimte optimaal benut kan blijven wanneer de privacywetgeving steeds strikter wordt.

Dirk Jan van Deursen is Salesmanager bij het Nederlands Dagblad en is verantwoordelijk voor de sales- en marketingactiviteiten vanuit ND Zakelijk. Dirk Jan zal een casestudie presenteren over hoe privacy vriendelijke advertising bij het Nederlands Dagblad wordt toegepast en welke boeiende resultaten dit oplevert.

Praktische informatie en inschrijven bij de MMA.