Slechts twee op vijf organisaties baseren marketing op data en insights
Slechts twee op vijf organisaties baseren marketing op data en insights
Hoewel de meeste Nederlandse organisaties (62%) aangeven de klant centraal te zetten en hiernaar te handelen, stuurt slechts 44% bij de optimalisatie van de klantervaring op KPI’s en slaagt een op vijf organisaties erin om de klantcommunicatie een-op-een over verschillende kanalen heen te personaliseren.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Slechts twee op vijf organisaties baseren marketing op data en insights
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.