Content die geschikt moet zijn voor alle platformen vraagt om gestructureerde workflow-ondersteuning
Content die geschikt moet zijn voor alle platformen vraagt om gestructureerde workflow-ondersteuning
Steeds meer uitgevers stemmen hun titels af op community’s en presenteren zich als merk, terwijl merken steeds meer een beetje uitgever worden. Digitale transformatie is hierbij voor zowel uitgevers als merken een flinke uitdaging. Via een heel scala aan on- en offline kanalen communiceren ze met attractieve visuele en tekstuele content met hun doelgroep of community. Het beheren van al die verschillende contentstromen is dan soms wel een uitdaging.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Content die geschikt moet zijn voor alle platformen vraagt om gestructureerde workflow-ondersteuning
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.