DPG Media rolt als eerste uitgever Garm Brand Suitability Targeting uit
DPG Media rolt als eerste uitgever Garm Brand Suitability Targeting uit
De Global Alliance for Responsible Media (GARM) heeft een raamwerk ontwikkeld dat merken, bureaus en uitgevers in staat stelt een eenduidig gesprek te voeren over niet alleen wat brand safe is, maar ook wat brand suitable is. Door deze meer genuanceerde aanpak, waarbij rekening wordt gehouden met de unieke gevoeligheden en waarden van elk merk, worden minder sites en artikelen onbedoeld geblokkeerd. Dit betekent meer kwalitatief bereik en betere prestaties voor adverteerders. Met dit in gedachten heeft DPG Media een eigen systeem gebouwd dat alle content scant die op de websites van DPG Media wordt gepubliceerd.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
DPG Media rolt als eerste uitgever Garm Brand Suitability Targeting uit
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.