2022 : transparantie, performance marketing vs brand building en nieuwe datastrategieën
2022 : transparantie, performance marketing vs brand building en nieuwe datastrategieën
Nu het stof begint neer te dalen over 2021, onthult Kantar de trends en herijkingen die spelen in de wereldwijde media-industrie en de voorspellingen voor het komende jaar. Het rapport Media Trends and Predictions 2022 geeft een overzicht van de komende trends in de mediasector, gebaseerd op data van Kantar, samen met op feiten gebaseerde voorspellingen en de visie van deskundigen.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
2022 : transparantie, performance marketing vs brand building en nieuwe datastrategieën
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.