Readification wint prestigieuze aanmoedigingsprijs voor lef en innovatie
Readification wint prestigieuze aanmoedigingsprijs voor lef en innovatie
Readification, het offensief tegen ontlezing onder jongeren, is bekroond met een LEFfie Award. Een LEFfie is een prijs om innovatie en lef in de marketing- en reclamebranche aan te moedigen. De prijs werd uitgereikt tijdens de Effie Awards voor effectieve communicatie. De Leescoalitie, NBD Biblion en gameontwikkelaar Ubisoft zijn als gezamenlijke initiatiefnemers van de pilot enorm blij met het winnen van de prijs, maar vooral erg trots op de behaalde resultaten.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Readification wint prestigieuze aanmoedigingsprijs voor lef en innovatie
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.