VS: advertentie-opbrengsten in audio groeien sneller dan consumentenbestedingen
VS: advertentie-opbrengsten in audio groeien sneller dan consumentenbestedingen
In de VS zijn de advertentie- en marketinginkomsten van podcasts het afgelopen jaar met 32% gestegen. De uitgaven aan audio-media van consumenten bleven daar zo’n 14% bij achter. Dit blijkt uit het jaarlijkse U.S. Audio Media Forecast report, een onderzoek van PQ Media.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
VS: advertentie-opbrengsten in audio groeien sneller dan consumentenbestedingen
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.