Motivaction: radio heeft nog steeds een goed imago
Motivaction: radio heeft nog steeds een goed imago
De radio in Nederland heeft nog steeds een goed imago. Dat blijkt uit onderzoek van Motivaction. De ondervraagden noemden het medium vaak ‘toegankelijk’ en ‘interessant’. Naast lineaire radio worden ook niet-tijdgebonden vormen als audio on demand en podcasts met veel aandacht beluisterd. Van alle radiostations in Nederland wordt BNR het meest aandachtig beluisterd.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Motivaction: radio heeft nog steeds een goed imago
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.