DDMA Barometer 2021: een wereld zonder third-party cookies

DDMA Barometer 2021: een wereld zonder third-party cookies

Het grootste gedeelte van het Nederlandse bedrijfsleven weet dat de third-party cookie in de nabije toekomst gaat verdwijnen. Dat blijkt uit de DDMA Barometer 2021, waarvoor 162 Nederlandse organisaties zijn ondervraagd. 81% geeft aan te begrijpen dat deze cookieless world grote gevolgen gaat hebben voor de data-driven marketingsector. Toch moeten er ondanks dit besef nog behoorlijk wat stappen worden gezet. Slechts 9% geeft aan helemaal gereed te zijn voor de cookieless world.

Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.

Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer uw invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Word lid