Aandacht voor publieksmagazines op sociale media stijgt licht
Aandacht voor publieksmagazines op sociale media stijgt licht
In het eerste kwartaal van 2021 is het totaal aantal volgers van magazinemerken op social media (alle platformen) licht gestegen: 2% ten opzichte van het vierde kwartaal 2020. De grootste stijging was te zien bij Pinterest en Instagram, gevolgd door Youtube en TikTok. Het aantal volgers op Facebook en Twitter bleef stabiel.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Aandacht voor publieksmagazines op sociale media stijgt licht
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.