ABN/Amro sector onderzoek: Digitale abonnementen zetten mediabedrijven op groei
ABN/Amro sector onderzoek: Digitale abonnementen zetten mediabedrijven op groei
Mediabedrijven maken door de coronacrisis een snelle digitale transformatie door. Door de lockdowns is de mediaconsumptie versneld naar internet verschoven; zo is het aantal digitale abonnees van kranten en on demand-televisiediensten sterk toegenomen en kopen consumenten massaal online. Dat stelt ABN/Amro in haar sectorprognose voor 2021 (hier te downloaden)
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
ABN/Amro sector onderzoek: Digitale abonnementen zetten mediabedrijven op groei
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.