Annet Scheermeijer: “Het doel was vooral mensen blij maken in deze moeilijke periode”
Annet Scheermeijer: “Het doel was vooral mensen blij maken in deze moeilijke periode”
De afgelopen maanden behoren voor veel bedrijven tot de meest uitdagende maanden in hun bestaan. Ook in het boekenvak. Nu een winkel open houden vraagt geduld, flexibiliteit en doorzettingsvermogen, en de omzetten zijn gedaald. Online verkopen stijgen echter flink. Marktleider bol.com profiteert stevig van deze groei. Hoe zit dat specifiek met de boekentak? En waarom kiezen ze er juist nu voor om kinderboeken te verkopen voor 1 cent? Is het alleen een marketingstunt? Of zit er meer achter deze actie? Annet Scheermeijer, directeur Lezen en Leren bij bol.com legt uit.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Annet Scheermeijer: “Het doel was vooral mensen blij maken in deze moeilijke periode”
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.