1854 Media: de innovatiedrang van een stokoud magazine
1854 Media: de innovatiedrang van een stokoud magazine
Vier keer per jaar berichten we in inct over de immer dynamische Britse uitgeefmarkt. Deze keer een interview met de ceo van uitgeverij 1854 Media. Dat bedrijf is ruim anderhalve eeuw oud, maar niettemin al tweemaal uitgeroepen tot Publishing Innovator of the Year.
Niet gek voor een magazine uit 1854: de uitgever van het gerenommeerde British Journal of Photography (BJP) won de afgelopen vier jaar al twee keer de prijs Publishing Innovator of the Year bij de Professional Publishers Association Awards. De jury roemt met name de dappere en ambitieuze wijze waarop 1854 Media het printproduct ontwikkelde, een nieuwe evenementenstrategie implementeerde en met een crowdfundingcampagne investeringen binnenhaalde.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
1854 Media: de innovatiedrang van een stokoud magazine
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.