Vandaag laatste dag Early Bird-korting
Misschien is dit de stap naar het nieuwe uitgeven.
Op 23 november wordt u helemaal bijgepraat over dit actuele en belangrijke onderwerp
Zeven topsprekers gaan u alles vertellen wat u moet weten over data-strategieën en uitgeven. We hebben weer denkers & doeners, experts die u alles over de theorie kunnen vertellen en vakgenoten die u bijpraten over praktische voorbeelden. Tussen de sprekers door gaat u weer met elkaar in gesprek om van elkaar te leren door ervaringen en kennis uit te wisselen.
De sprekers:
- Michel Blaauw van GEA Data zal de de dag openen met een korte inleiding in wat data-strategieën zijn en waar u als uitgever rekening mee moet houden.
- Erik van Heeswijk van CleverLions zal u vertellen wat het betekent voor uw organisatie en waarom u vooral moet gaan voor 'smart-data'. Hij zal aan de hand van voorbeelden laten zien wat u daar zelf mee kunt doen.
- Emiel van Bockel van CB Logistics (Centraal Boekhuis) stelt dat u als uitgever zonder data-strategie over vijf jaar niet meer zult bestaan. Een prikkelend verhaal om u aan het denken te zetten.
- Ceesjan de Vos is CMO bij Vakmedianet en hij zal u laten zien hoe zijn uitgeverij middels data relevant kan blijven voor lezers (en adverteerders).
- Stefan Havik van Sanoma zal u laten zien hoe data bij een grote uitgever voor inkomsten zorgen en tegelijkertijd zal hij laten zien dat je ook als kleine(re) uitgever een data-strategie kan uitrollen.
- Linda de Leeuw van Malmberg gebruikt data om de content van hun educatieve uitgaven te verbeteren. Een specifieke toepassing die voor veel uitgevers interessant kan zijn.
- David Arnoux van Growth Tribe zal de dag afsluiten. Hij weet alles over growth hacking. Wat dat met data en data-strategieën te maken heeft, hoort u op 23 november