Programma inct.spiratie compleet

Programma inct.spiratie compleet
Met het vastleggen van Ceesjan de Vos, Chief Marketing Officer bij Vakmedianet, is de line-up van inct.spiratie 2016 helemaal rond. Zes sprekers gaan u op 23 november helemaal bijpraten over 'data-strategieën voor uitgevers'.

Vakmedianet is dit jaar (als enige uitgever!) genomineerd voor de DDMA Customer Data Award. In hun eigen woorden: "Waardevolle en betrouwbare content publiceren gericht op de behoefte van de b2b professional is iets wat wij als uitgeverij al jaren doen. Maar dankzij nieuwe technologie luisteren we tegenwoordig continu wat er speelt onder onze doelgroepen en welke informatiebehoefte er is. Zo brengen we de customer journey in kaart en begeleiden we de klant stap voor stap richting oplossingen. De juiste content op het juiste moment." Op inct.spiratie 2016 zal Ceesjan de Vos vertellen hoe ze dit doen en met welk resultaat.

De overige sprekers op inct.spiratie 2016:
Michel Blaauw, GEA DATA, geeft een inleiding in data-strategieën en de kernbegrippen
Emiel van Bockel van het Centraal Boekhuis stelt dat als je als uitgever geen data-strategie hebt, je over vijf jaar geen business meer hebt
Erik van Heeswijk, CEO van Clever Lions, dacht mee over het nieuwe NPO Portal, uitzending gestart en weet alles over de data-strategie die daar achter zit
Stefan Havik van Sanoma weet alles van het monetizen van data, ofwel: hoe je met data geld kunt verdienen als uitgever
David Arnoux weet alles van growth hacking en als u niet weet wat dat met data te maken heeft, moet u vooral komen luisteren
 
Tot en met 17 oktober geldt er een early bird tarief.
Meld u snel aan, want het aantal plaatsen is beperkt (75)