De afgelopen jaren hebben de grote uitgeverijen afstand gedaan van hun eens zo goed lopende vaktijdschriften. Die tijdschriften zijn in meerderheid niet verdwenen. Ze worden uitgegeven door nieuwe wendbare uitgeverijen en drukkers. Die pionieren met nieuwe businessmodellen, community’s en digitale publicaties. Maar economisch gezien is ook voor hen schaalgrootte de doorslaggevende factor.
Wat ziet BDUvakmedia in een failliete vakbladenuitgeverij als Koggeschip? Zou de uitgeverij net als het mediaschuwe Pijper Media titels opkopen om de eigen drukpersen aan de gang te houden? Zo groot zullen titels als StyleVison Magazine, Esthéticienne, Prof Nail, Voetvak+, Massage Magazine en Laboratorium Magazine toch niet zijn?
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Nieuwe uitgevers, nieuwe media
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.