Hoe ontwikkelen de Amerikaanse bestedingen aan leesvoer zich?
Hoe ontwikkelen de Amerikaanse bestedingen aan leesvoer zich?
De verschuiving naar digitaal lezen en de toenemende concurrentie van andere tijdsbestedingen hebben ook in de VS hun consequneties voor de uitgeefmarkt. Het statistische bureau van de VS heeft een aantal cijfers openbaar gemaakt.
De Amerikaanse consument besteedde in 2013 gemiddeld $29,20 per persoon, waarbij de aankopen via boekenclubs niet zijn meegeteld. Mensen in de leeftijdscategorie 55 tot 64 besteedden het meest: gemiddeld $40,28. De jongsten, in dit geval degenen jonger dan 25 jaar, gaven gemiddeld het minst uit: $12,56.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Hoe ontwikkelen de Amerikaanse bestedingen aan leesvoer zich?
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.