Marco Derksen & Karen Romme keynotes op event voor marketeers en uitgevers

Marco Derksen & Karen Romme keynotes op event voor marketeers en uitgevers
Naast de zes fantastische sprekers die al vastgelegd waren voor inct.spiratie 2014, hebben nu twee zeer bijzondere sprekers toegezegd om als keynote speaker het event te omlijsten.
Marco Derksen, oprichter en grote man achter Marketingfacts, zal het event aftrappen & Karen Romme, bekend van haar boeken over Calimeromarketing, zal op gepaste wijze afsluiten.

inct.spiratie 2014 heeft als thema 'marketing & sales in de uitgeverij' en dus is het niet zonder reden dat deze twee sprekers op het podium in Doorn zullen staan.

Marco Derksen is oprichter van de belangrijkste informatiebron als het gaat om ontwikkelingen in marketing: Marketingfacts. In zijn opening keynote zal hij ingaan op zijn visie op Marketing 3.0: een begrip dat alle onderdelen van deze dag, branding, klant en social media, zal omvatten.


Karen Romme begon ooit als uitgever maar heeft haar sporen vooral verdiend met het door haar ontwikkelde model 'Calimeromarketing'. Afgelopen maand is haar nieuwe boek, Calimeromarketing 3.0,  verschenen.
Dit model past helemaal binnen deze tijd en ook voor uitgevers is het goed toepasbaar. Romme sluit het event af over het hoe en waarom van Calimeromarketing en het belang voor de uitgeverij anno 2014.

AANMELDEN:
Tot en met 19 september geldt het early bird tarief: € 349,00.
Meer info & Aanmelden