inct.spiratie 2014: line up definitief; vernieuwde opzet

inct.spiratie 2014: line up definitief; vernieuwde opzet


Ochtend: de denkers
Mabel Nummerdor over 'feminine marketing': de vrouw als de machtigeste consument ter wereld
Martine Meijburg over social media & marketing: do's & don'ts en vooral: welke medium wel en welk medium niet?
Edo van der Zouwen over mindful marketing, ofwel het belang van klantbehoud!

Middag: de doeners
Jan Joris Keijzer (Harlequin) over branding en merkdenken bij Bouquet-reeks
Michael Huijser (directeur Rembrandthuis en 'cultural entrepeneur') over klanten winnen en klanten behouden
Willem Albert Bol (De Persgroep) over b-to-b marketing en de invloed op een uitgeverij

Het event zal worden afgesloten met een bijzondere spreker.

U kunt zich nu al aanmelden: tot en met 19 september geldt het early bird tarief, u betaalt dan € 349,00 (i.p.v. € 499,00). Leden van inct betalen altijd de laagste prijs: € 299,00.

Meer info & aanmelden