Stopkracht is een begrip uit de reclamewereld. Een goed product heeft de kracht om de haastige of verveelde klant tot stoppen te brengen. Dat moet binnen vijf seconden gebeuren. Als stopkracht goed wordt, kan hij de consument ertoe bewegen daadwerkelijk stil te staan en liefst ook tot aankoop over te gaan.
In de ideale situatie houdt de klant zijn pas in, laat zijn oog op een bepaald tijdschrift vallen, is verrast en koopt het blad. Voor zich spreekt dat het in het overvolle tijdschriftenschap niet mee valt de aandacht te trekken en op te vallen. Wie creatief het sterkst is, zal winnen. Hoe zorg je ervoor dat de klant stil staat bij jouw tijdschrift?
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Wat is stopkracht?
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.