In mei 2012 vond de jaarlijkse Media Future Week plaats; het event waarmee de relatie tussen onderwijs, kennisinstituten en media-industrie wordt versterkt. In interactieve co-creatie sessies werkten de deelnemers aan hun cases.
Ze hadden daartoe whitepapers over uitdagende materie uit de onderzoeksprogramma’s van hogescholen tot hun beschikking. Internationale topsprekers, waaronder Seth Shapiro, Andrew Keen en Gerd Leonhard, en professionals uit het Nederlandse bedrijfsleven, zoals Marjolijn Kamphuis en Erwin Blom, inspireerden de deelnemers met prikkelende presentaties. Ook kregen de deelnemers workshops aangeboden over business modeling, het maken van academische posters en presenteren in Pecha Kucha-stijl.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
De toekomst van media-industrie
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.