DDMA: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, ook effecten op marketing
DDMA: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, ook effecten op marketing
Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil hun digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Dat doen ze om hun tijd en aandacht zorgvuldiger te besteden.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
DDMA: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, ook effecten op marketing
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.