Eisma Media Groep neemt Klusvisie over
Eisma Media Groep neemt het merk Klusvisie over van Sanders Media uit Eindhoven. De merken ZO!Bouw en Klusvisie worden samengevoegd, waarbij de naam Klusvisie behouden blijft. “Het beste van twee werelden komen samen. Het magazine verschijnt zes keer per jaar en op de website wordt dagelijks praktische vakinformatie en relevante content geplaatst, waarmee Klusvisie nog impactvoller wordt voor klusbedrijven, zzp’ers en kleine aannemers.”
De pas aangetreden hoofdredacteur van ZO!Bouw Alain Schepers wordt de nieuwe hoofdredacteur van Klusvisie. Hij kijkt uit naar de samenvoeging van beide merken, waarbij de redactionele bemanning van Klusvisie bijdragen blijft leveren.
Met de samenvoeging van deze twee merken wordt Klusvisie niet alleen het grootste, maar ook de belangrijkste onafhankelijke informatiebron voor deze brede doelgroep.
Het portfolio van de Eisma Media Groep (sinds 1874), met vestigingen in Leeuwarden en Doetinchem, kent vele marktleiders in o.a. de Bouw, Industrie, Sport en het Voortgezet Onderwijs, zoals Eisma’s Schildersblad, Aannemer, Recycling International, De Voetbaltrainer en de Griekse lesmethode Pallas. Bij de Eisma Media Groep werken circa 130 medewerkers en vele freelancers.