DPG Media heeft in 2022 een omzet gerealiseerd van 1,830 miljard euro, een lichte stijging van 1%. "Een jaar met twee gezichten", zo typeert Erik Roddenhof, CEO van DPG Media, het afgelopen jaar. "Terwijl de publishing-activiteiten (nieuwsmedia en tijdschriften) last hadden van sterk stijgende kosten bij een stabiele omzet, presteerden radio en televisie erg goed."
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
DPG Media boekt een goed resultaat over 2022
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.