Ontwerpbureau thonik ontwerpt nieuwe visuele identiteit KRO-NCRV

Ontwerpbureau thonik ontwerpt nieuwe visuele identiteit KRO-NCRV

KRO-NCRV heeft een nieuwe visuele identiteit, ontwikkeld door het Amsterdamse ontwerpbureau thonik. De opdracht was: ontwikkel een krachtige, duurzame en onderscheidende huisstijl die aansluit op de positionering. Een stijl die onmiskenbaar KRO-NCRV is, maar die ook ruimte laat aan de identiteit van ruim 270 individuele programma’s per jaar, op radio, tv en online.

Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.

Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer uw invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Word lid