HvA start nieuwe mediaopleiding voor 'beroepen van de toekomst'

HvA start nieuwe mediaopleiding voor 'beroepen van de toekomst'

Het zijn beroepen die nog niet bestaan, toch wordt er al reikhalzend naar uitgekeken: naar mediamakers die content kunnen personaliseren. Want zogenaamde ‘smart content’, die verregaand wordt toegespitst op iemands persoonlijke smaak of interesse, is sterk in opmars. Vanaf september start de HvA daarom met de nieuwe Associate degree (Ad) Smart Media Production. Deze tweejarige hbo-opleiding leidt studenten op tot mediamakers die content met de nieuwste technologie kunnen produceren en beoordelen.

Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.

Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer uw invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Word lid