HvA start nieuwe mediaopleiding voor 'beroepen van de toekomst'
HvA start nieuwe mediaopleiding voor 'beroepen van de toekomst'
Het zijn beroepen die nog niet bestaan, toch wordt er al reikhalzend naar uitgekeken: naar mediamakers die content kunnen personaliseren. Want zogenaamde ‘smart content’, die verregaand wordt toegespitst op iemands persoonlijke smaak of interesse, is sterk in opmars. Vanaf september start de HvA daarom met de nieuwe Associate degree (Ad) Smart Media Production. Deze tweejarige hbo-opleiding leidt studenten op tot mediamakers die content met de nieuwste technologie kunnen produceren en beoordelen.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
HvA start nieuwe mediaopleiding voor 'beroepen van de toekomst'
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.