NMO publiceert eerste rapportage Mediatrends

NMO publiceert eerste rapportage Mediatrends

Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) publiceert voor het eerst “NMO Mediatrends”. Dit onderzoek is de volwaardige opvolger van de Media Standaard Survey (MSS) dat tussen 2014 en 2018 werd uitgevoerd in opdracht van SKO, NLO, NOM en VINEX. NMO Mediatrends is binnen het nieuwe NMO de bron als het gaat om de samenstelling van doelgroepen en het bezit en gebruik van de vele devices. Ook vormt de output van NMO Mediatrends de basis voor de verschillende wegingen binnen NMO.

Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.

Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer uw invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Word lid