Magazine Media Associatie (MMA) slaat nieuwe richting in
Magazine Media Associatie (MMA) slaat nieuwe richting in
Het medialandschap ontwikkelt zich continu en in hoog tempo. Nieuwe technologieën worden toegepast, waardoor de mediaconsumptie verandert. De leden van de Magazine Media Associatie (MMA) anticiperen op deze ontwikkelingen: digitaal bereik wordt uitgebouwd, nieuwe businessmodellen en merkextensies worden geïntroduceerd en er wordt geanticipeerd op de impact van economische en maatschappelijke trends. De consumptie van magazinemerken is onverminderd hoog, mede dankzij de sterke merken en hoge kwaliteit van de MMA-lidbedrijven.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Magazine Media Associatie (MMA) slaat nieuwe richting in
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.