Publieke Omroep wint prijzen in categorie 'Content' bij Dutch Digital Awards

Publieke Omroep wint prijzen in categorie 'Content' bij Dutch Digital Awards

Bij de uitreiking van de Dutch Digital Awards viel de publieke omroep twee keer in de prijzen. In de categorie Content gingen de Gouden en Zilveren Award naar respectievelijk de voor Instagram en YouTube gemaakte jeugdserie Oorlog-stories (EO) en het door de NTR gehoste platform NPO Kennis. De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de vakprijzen voor het beste interactieve online werk van Nederlandse makelij. De awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.

Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.

Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer uw invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Word lid