Publieke Omroep wint prijzen in categorie 'Content' bij Dutch Digital Awards
Publieke Omroep wint prijzen in categorie 'Content' bij Dutch Digital Awards
Bij de uitreiking van de Dutch Digital Awards viel de publieke omroep twee keer in de prijzen. In de categorie Content gingen de Gouden en Zilveren Award naar respectievelijk de voor Instagram en YouTube gemaakte jeugdserie Oorlog-stories (EO) en het door de NTR gehoste platform NPO Kennis. De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de vakprijzen voor het beste interactieve online werk van Nederlandse makelij. De awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Publieke Omroep wint prijzen in categorie 'Content' bij Dutch Digital Awards
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.