Hearst lanceert 'purpose decks': merk- en domeinoverstijgende thema’s
Hearst lanceert 'purpose decks': merk- en domeinoverstijgende thema’s
Hearst wil meer merk- en domeinoverstijgende thema’s behandelen waarmee zij het verschil wil maken door te informeren en inspireren. Zij noemen deze thema's : Purpose-projecten, waarbij aan een specifiek onderwerp aandacht wordt besteed door verschillende of zelfs alle Hearst-merken.
Onze nieuwsartikelen zijn gratis, maar daarvoor moet u wel éénmalig een gratis account
aanmaken: daarmee krijgt u toegang tot alle nieuwsberichten.
Wilt u ook al onze premium content lezen? Voor € 5,00 per maand bent u lid van inct!
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Hearst lanceert 'purpose decks': merk- en domeinoverstijgende thema’s
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.