Mannenmedia nu ook voor vrouwen
Mannenmedia, specialist in het digitaal bereiken van mannen, verbreedt het netwerk met zo'n dertig vrouwentitels en verschillende retail-websites. Het bedrijf noemt zich voortaan [M]media. Daarvoor is [M]media een samenwerking aangegaan met influencermarketingagency Femmefab en Summit Media voor verschillende retailwebsites. Daarnaast biedt het bedrijf sinds dit jaar tevens Digital Out Of Home aan.
Jouke Tjeerdsma, Managing Director van [M]media: "We zijn afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de sterkste spelers in de markt om mannen digitaal te bereiken. Dat is ons gelukt met een team van digitale experts, een netwerk van kwalitatieve publishers en onze partners op het gebied van advertentietechnologieën. De combinatie van deze ingrediënten in samenwerking met nieuwe partners en publishers maakt dat wij erin geloven tevens de sterke speler te zijn om vrouwen digitaal te bereiken. Bij ons draait het om de adverteerder die wij vanaf heden als [M]media een veel breder netwerk kunnen bieden."
Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director bij [M]media: "De verbreding is belangrijk om schaal te houden en onze klanten op een goede manier te blijven bedienen. Er is steeds meer vraag naar campagnes waar de adverteerder zich wil richten op verschillende doelgroepen. We zijn nog steeds sterk gefocust op niches, zoals automotive, sport en lifestyle mannen, maar hebben nu lifestyle vrouwen en retail toegevoegd. Hiermee zijn we goed voorbereid op het einde van het tijdperk van de 3rd party cookies. We kunnen een ijzersterk netwerk bieden waarmee we specifiek targeten op context en de adverteerder uitstekend kunnen bedienen in cookieless advertentieoplossingen."