Vice Media Group biedt kleine , lokale, bedrijven gratis advertentieruimte
VICE Media Group lanceert een initiatief dat lokale, kleine bedrijven gratis advertentieruimte biedt op al haar eigen platformen: Locals Only. Het initiatief is in het leven geroepen om het midden- en klein bedrijf te steunen tijdens (en na) de coronacrisis door gratis advertentieruimte aan te bieden op de websites van VICE.
Door het promoten van bezorg- en afhaaldiensten, gift cards en online verkoop wil VICE lokale organisaties om hun doelgroep te bereiken in deze woelige tijden. VICE helpt lokale communities door ondersteuning te bieden aan ondernemers op plekken waar VICE zelf prominent aanwezig is zoals New York City, Los Angeles, Mexico City, Toronto, Singapore, Londen, Amsterdam, Melbourne, Berlijn, Milaan en Parijs.
Marsha Cooke, SVP, VICE Impact: “De uitdagingen waarmee kleine bedrijven op dit moment worden geconfronteerd, zijn werkelijk ongekend. En voor ons, bij VICE, zijn onze lokale gemeenschappen en bedrijven ongelooflijk belangrijk. We hopen dat Locals Only zal helpen om sommige van deze winkels, restaurants, bars en meer, onder de aandacht te brengen en meer werk te leveren, terwijl alles langzaam weer begint op te starten.”
Gemakkelijke gebruikerservaring
Een belangrijk kenmerk van Locals Only is de gemakkelijke gebruikerservaring. Paul Opgenhaffen, Media Director, EMEA, VICE Media Group, zegt: “De interface voor het maken van advertenties, die we volledig zelf gebouwd hebben voor dit initiatief, maakt het voor ondernemers mogelijk om binnen enkele minuten een professioneel ogende advertentie te ontwerpen. Dit maakt de tool toegankelijk voor alle kleine bedrijven en ook de wat minder digital savvy ondernemers.”
VICE Media Group heeft het Locals Only-initiatief gelanceerd met een handvol kleine bedrijven, waaronder Kultlab Events in Amsterdam en Exit9 Gift Emporium in New York.