Value Zipper verzorgt voortaan advertentieverkoop HP/De Tijd

Value Zipper verzorgt voortaan advertentieverkoop HP/De Tijd

Met ingang van 1 juli heeft Value Zipper de verkoopactiviteiten van HP/De Tijd overgenomen. Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie van HP/De Tijd en de daaraan gekoppelde commerciële proposities. Met de toevoeging van HP/De Tijd versterkt Value Zipper haar positie in het opiniesegment.

Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper: "We zien een toenemende behoefte vanuit uitgevers om de advertentie-exploitatie uit te besteden. Met deze samenwerking sluit alweer de 17de uitgever zich bij ons aan. Dit maakt ons steeds relevanter voor adverteerders. HP/De Tijd is een mooie titel en breed bekend, daarnaast is het een goede toevoeging aan ons aanbod. Zeker in combinatie met titels Vrij Nederland, Maarten! en OPZIJ geeft het ons een sterke positie in het opinie domein."

Tom Kellerhuis, hoofdredacteur HP/De Tijd: ‘Ik verheug me zeer op de samenwerking met Value Zipper. Juist het brede pakket dat zij vertegenwoordigen in het opinielandschap versterkt ook de positie van HP/De Tijd. Ik heb er daarom alle vertrouwen in.’