Vakmedianet doneert advertentieruimte aan corona-bestrijders
Vakmedianet, het B2B mediabedrijf bekend van titels als Cobouw, Distrifood, Misset Horeca, AM, Logistiek, PW en Vastgoedmarkt, doneert 5 mediapakketten elk ter waarde van honderdvijftigduizend euro aan (semi) publieke organisaties, stichtingen en verenigingen, zoals bijvoorbeeld het Rode Kruis, die bijdragen aan het bestrijden van de coronacrisis.
Zij kunnen dit mediapakket inzetten om hun boodschap te communiceren aan de totale zakelijke doelgroep van VMN van in totaal 1,5 miljoen professionals. Hiervan bekleedt 34% een Management, Directie of CEO-functie en is 60% een zakelijke beslisser in groot & detailhandel, financiële instellingen, zakelijke dienstverlening, industrie, zorg & bouw.
Organisaties die denken in aanmerking te komen kunnen een email sturen naar fightcorona@vakmedianet.nl en beschrijven hoe hun organisatie de coronacrisis helpt te bestrijden en welke boodschap men daarover zou willen uitdragen aan zakelijk Nederland.
Betrouwbare informatie
‘Juist in deze tijd is betrouwbare informatie en een branche specifieke duiding op ieders vakgebied echt cruciaal. Mensen vallen terug op merken die dichtbij hen staan, die zij vertrouwen. Wij willen de organisaties die een belangrijke bijdrage leveren aan het bestrijden van de huidige crisis, graag ondersteunen met bijvoorbeeld het werven van additionele donateurs, of het aantrekken van vrijwilligers. Door onze platformen gezamenlijk beschikbaar te stellen, bereik je een groot deel van alle zakelijke beslissers in Nederland, zegt Erik Hoekstra, CEO van Vakmedianet.
De actie start op 13 mei en eindigt op 3 juni 2020. Het mediapakket bestaat uit een print advertentie en een display bannercampagne in alle titels.