Thomas Hendriks wordt director Branded Content bij De Ondernemer
Thomas Hendriks wordt Director Branded Content bij De Ondernemer, een zakelijk platform van Nederland, onderdeel van DPG Media. Hendriks was voorheen onder meer hoofdredacteur van Quest.
De afgelopen twee jaar was Hendriks als freelance creative betrokken bij diverse commerciële (media)projecten, de laatste maanden regelmatig ook al voor De Ondernemer. Eerder was hij werkzaam voor kranten, tijdschriften, radio, tv en websites, veelal in creatieve, leidinggevende posities. Hij bedacht formats voor tv (Eyeworks, Endemol) en magazines (Webber) en was wekelijks op radio en tv als hoofdredacteur van Quest.
In zijn nieuwe rol sluit Thomas Hendriks (57) aan bij het Content & Marketing-team van De Ondernemer, onder leiding van Robert van den Ham: "Met Thomas’ expertise en netwerk spelen we niet alleen in op de sterk toenemende vraag naar kwalitatieve, creatieve branded content, hij past sowieso uitstekend bij de groeiambities van De Ondernemer. Zijn komst betekent een weer nieuwe kwaliteitsslag voor ons gehéle platform.”
Thomas Hendriks: "Ik kijk ernaar uit om weer echt ergens bij te horen. Ik heb het team van De Ondernemer leren kennen als toegewijde professionals die de laatste jaren met veel succes het merk hebben ontwikkeld. Iedereen is klaar voor de volgende stap en ik doe daar heel graag aan mee.”