Martijn Standaart nieuwe directeur van Scoupy
Martijn Standaart wordt per 1 oktober directeur van Scoupy, de kortingensite die onderdeel is van Sanoma Media Netherlands. Hij vervangt daarmee Maurits Priem die per 1 oktober afscheid neemt. De verdere integratie van Scoupy en Sanoma ligt niet in Maurits’ ambitie.
Martijn Standaart (45) heeft de laatste jaren gewerkt als Commercieel Directeur bij FC Utrecht waar hij verantwoordelijk was voor sales, marketing, data en e-commerce. Daarvoor was hij als Chief Commercial Officer actief bij Shopping Minds (2014-2016) en NRC Media (2010-2014). Voor NRC Media was hij jarenlang actief in diverse functies bij Reed Elsevier.
Rob Kolkman, CEO Sanoma Media Netherlands: “Martijn heeft meer dan 20 jaar ervaring in het commerciële vak. Hij heeft bewezen de combinatie van commercie en data goed te beheersen en heeft daarmee de kennis en ervaring die we zoeken om Scoupy verder uit te bouwen.”
Martijn: “Ik heb veel zin om aan de slag te gaan met het team van Scoupy en samen te werken met de andere merken van Sanoma. De meeste FMCG-merken werken inmiddels met Scoupy samen. Ik heb de laatste jaren ervaren dat data hét verschil maakt. Ik kijk er naar uit om mijn ervaring op dit vlak ook bij Scoupy in te zetten en daarmee de commerciële samenwerkingen te verrijken.”