Sanne Visser vertrekt bij WPG Media en Voetbal International
Sanne Visser vertrekt bij WPG Media en Voetbal International
"Ik ben in 2017 met veel energie begonnen bij WPG Media en VI. En kan terugkijken op een succesvolle periode met mijn team", aldus Visser. "Inmiddels sluit de inhoud van mijn baan niet meer helemaal aan bij mijn ambities en bij wat ik bij de start had verwacht. Daarom heb ik in overleg met de Directie van WPG Uitgevers besloten om uit elkaar te gaan."
Sanne Visser heeft haar sporen verdiend binnen het mediavak en is gespecialiseerd in het bouwen van media-merken. Ze begon als marketeer en uitgever bij de vrouwenmagazines van Sanoma, waarna ze de overstap maakte naar de functie van managing director bij Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. Magazine en LINDAnieuws.nl. Later keerde ze weer terug bij Sanoma waar ze als uitgever verantwoordelijk was voor het vrouwencluster, waar de titels Libelle, Margriet, Viva en Flair onder vielen. Laatste wapenfeit van Sanne Visser voordat ze de overstap maakte naar WPG was de lancering van het nieuwe 360 graden mediaplatform &C.
Volgens Patrick Swart, CEO van WPG Uitgever ligt er dankzij de vakkennis van Visser wel een stevig fundament voor de toekomst zowel bij WPG Media als bij Voetbal International.