De joint venture poogt tijdschriften op een hedendaagse moderne wijze te digitaliseren, zodat met name de abonnee van het tijdschrift alle edities van het abonnement op zijn mobiel of tablet kan lezen. Voor alle deelnemende magazines wordt een eigen individuele app ontwikkeld, die op nagenoeg alle mobiele devices gelezen kan worden. De abonnee kan daarin eenvoudig door alle edities, die worden thuisbezorgd, zoeken en daarin desgewenst eigen knipsels opslaan. Het bedrijf tracht zowel nationaal als internationaal uitgevers te interesseren om van deze applicatie gebruik te gaan maken. Delicious, een van de New Skool Media-titels, zal volgende week het spits afbijten als launching partner.
Rob Koghee: "In onze filosofie kan het niet zo zijn, dat abonnees van tijdschriften anno 2018 hun magazine naast de papieren uitgave, niet ook via een mobiele telefoon of tablet kunnen lezen. De verwachting is, dat daarmee de abonnementsduur van het betreffende tijdschrift wordt verlengd. Wij pogen uitgevers een platform te bieden, die deze stap eenvoudig, snel en betaalbaar mogelijk maakt."