Verstopt tussen de gebouwen van Studio Aalsmeer ligt het kloppend hart van Currus Media dat in Nederland het mediamerk Autocar vertegenwoordigt. Eerst wilden we Robert van den Ham, de oprichter van Currus Media, spreken, maar hij adviseerde ons Roland Tameling te gaan interviewen: ‘Jonge, creatieve vent, een nieuwe generatie leidinggevenden – waarvan er wat mij betreft te weinig zijn – met een duidelijke eigen kijk op media en de toekomst.’ Zo’n introductie kunnen we natuurlijk niet negeren.
Roland Tameling is met z’n 32 jaar wellicht de jongste uitgeefprofessional die we voor inct geïnterviewd hebben. Het hele gesprek door blijkt dat Van den Ham niets te veel heeft gezegd met zijn introductie. Uit Tamelings waterval van woorden blijkt dat hij onmiskenbaar enthousiast voor het vak is.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
‘Power to the people’
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.