Alles wat Claudette Halkes en Annemarieke Piers bedenken en uitvoeren, bulkt van frisheid en levendigheid. De trendy boeken van uitgeverij Snor, de Snorfabriek, het Snorfestival. Van huis uit is het duo bladenmaker. Hoeveel invloed heeft die achtergrond op hun successen gehad?
Snor is meer dan een uitgeverij. Op de eerste plaats is het een merk: De wereld van Snor. Een naam die creatieve vrijheid geeft, want in De wereld van Snor kan alles ondernomen worden zolang het bij de Snor-geest past. Die manier van doen verwijst naar een journalistiek dna; in de bladenwereld is het allang standaard om in werelden te denken, in plaats van verhalen alleen.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
‘Kan dat niet leuker?’
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.