Customer Journeys en Social Media Data

Customer Journeys en Social Media Data


Het uitschrijven of uittekenen van een customer journey is een handige manier om een goede contentstrategie gericht op de juiste doelgroep te ontwikkelen. In het vakgebied marketing & sales wordt allang gebruik gemaakt van het fenomeen customer journey mapping, maar als uitgever kun je er ook heel veel mee.
Hetzelfde geldt voor het inzetten van social media: dat is veel meer dan het jagen op likes of shares. Een goede inzet van social media levert veel data op over mogelijke klanten en het is een zeer effectieve manier om uitgeefproducten aan de man/vrouw te brengen.

Om u helemaal bij te praten heeft inct zes experts verzameld die u alles gaan vertellen over Customer Journey Mapping en het inzetten van Social Media & Data. Dat mag u dus niet missen! Op 22 november a.s. spreken zij op inct.spiratie 2017 in het WTC in Rotterdam.
inct.spiratie is niet zomaar een congres, het is een interactief event waar kennisdelen, kennismaken en kennis opdoen centraal staat. 

Ik wil alles weten over inct.spiratie 2017