Lezeressen willen Saar ook op papier
Saar Magazine is gericht op vrouwen die – naar eigen zeggen – 50+ maar nog lang niet dood zijn. Tot nu toe verscheen het alleen online, maar daar komt binnenkort verandering in. Dankzij een crowdfunding-campagne verschijnt op 14 november het eerste gedrukte nummer, in een oplage van 40.000 exemplaren.
Uitgever Snippet Media spreekt nog van een try-out, maar als het een succes wordt, verschijnt het vier maal per jaar. De voorintekening is in juli begonnen en nu hebben al een paar duizend lezers € 5,95 overgemaakt. Nog niet genoeg om op voorhand uit de kosten te komen, maar wel om definitief te beslissen dat het blad ten minste één keer verschijnt.
Uitgever Snippet Media spreekt nog van een try-out, maar als het een succes wordt, verschijnt het vier maal per jaar. De voorintekening is in juli begonnen en nu hebben al een paar duizend lezers € 5,95 overgemaakt. Nog niet genoeg om op voorhand uit de kosten te komen, maar wel om definitief te beslissen dat het blad ten minste één keer verschijnt.