De customer journey van de ECI

De customer journey van de ECI
Als er één bedrijf is dat weet hoe belangrijk de customer journey is, dan is het wel de Postcodeloterij. Novamedia, het bedrijf achter de Postcodeloterij, begeeft zich echter ook in de uitgeverij, dus profiteren de mediabedrijven van alle kennis en expertise die aanwezig is.

Op inct.spiratie zal Jeroen van der Meulen, hoofd marketing en winkel bij ECI, zijn inzichten delen en laten zien hoe hij zijn ervaringen bij onder meer de Postcodeloterij over kan zetten naar ECI en naar de uitgeverij.
Jeroen van der Meulen begon zijn carrière als marketeer bij Sanoma Uitgevers en werkte daarna voor de Zweedse uitgever IMP. Na zijn functie als Hoofd Marketing bij het WNF en diverse functies bij de Postcodeloterij is hij als Hoofd Marketing en Winkel bij ECI weer in het uitgeefvak belandt.

inct.spiratie vindt plaats op 22 november en heeft als thema's data-strategieën bij social media en het belang van de customer journey. Naast Jeroen van der Meulen spreken onder meer: Eduard Nandellal (OptimusAd), Henri Spijkerboer (Schriftsteller), René Bego (Mo'Media) en Mathieu Dekker (Nederlands Dans Theater)

Aanmelden kan nu tegen het early bird tarief (€ 295,00). Doe het snel, want het aantal plaatsen is beperkt.

Aanmelden en meer info