inct.spiratie 2017: data-strategieën en customer journey

inct.spiratie 2017: data-strategieën en customer journey
22 november is het zover: inct.spiratie 2017. Het thema van de dag is bekend, de eerste sprekers zijn al vastgelegd en u kunt zich nu al aanmelden met de korting voor vroege vogels.
 
We gaan op 22 november een tweetal thema's behandelen:
 
Data-strategieën en social media
Een verdieping van het onderwerp van vorig jaar. U krijgt drie inspirerende cases hoe u door middel van de combinatie data-strategie, online strategie en social media beter en zeer gericht uw klanten kunt bereiken.
Tijdens de ronde tafels gaat u direct aan de slag met de informatie zodat u aan het eind van de dag met een lijstje met praktische tips & trucs, do's en dont's naar huis gaat.
 
Het belang van de customer journey

Om een goede strategie te ontwikkelen is het van belang dat u uw klant goed kent. Een goed hulpmiddel is hierbij: customer journey mapping. Aan de hand van theorie en cases die de sprekers u gaan bieden gaat u zelf met het maken van een customer journey map aan de slag. Daar kunt u de volgende dag ook direct iets mee gaan doen!
 
De sprekers
We hebben al twee sprekers vastgelegd.
  

Eduard Nandelall van OptimusAd is gespecialiseerd in online campagnes en heeft een arsenaal aan cases die voor u als uitgever direct toepasbaar zijn. Hij zal ook laten zien dat zo'n campagne niet duur hoeft te zijn
René Bego van Mo'Media heeft de customer journey als uitgangspunt genomen voor een nieuw uitgeefconcept. Hij komt op inctspiratie in detail vertellen hoe en waarom.
 
Korting voor vroege vogels
We hebben 80 plaatsen beschikbaar in de zaal op de 23e verdieping van het WTC in Rotterdam. Dus wees er snel bij. Vroege vogels betalen nu € 295,00 (geldig tot en met 15 september 2017)
 
Praktische informatie & aanmelden
U vindt alle informatie op www.inctspiratie.nl. Daar kunt u zich ook direct aanmelden