Innovatief, experimenteel, hip; de Britse creatieve sector staat bekend om zijn vooruitstrevende, soms zelfs hypegevoelige karakter. Geldt dat ook voor de uitgeverswereld? Die is in ieder geval volop in beweging. Daarom vier keer per jaar in inct een update van de Britse uitgeefmarkt.
Je hoeft maar met de Londense metro te reizen en te zien hoeveel neuzen diep in de smartphones zijn gestoken om te snappen waar de Britten tegenwoordig hun vermaak en informatie halen. Recente cijfers onderbouwen deze observaties: mobiele mediaconsumptie is hard op weg om de norm te worden. En digitale uitgevers moeten volgens TheMediaBriefing.com goed beseffen dat dit nú gaande is, niet morgen.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
De Britse uitgeefmarkt
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.