Futuro Uitgevers: ‘Het hoeft niet altijd een boek te zijn’
Futuro Uitgevers: ‘Het hoeft niet altijd een boek te zijn’
De naam Futuro Uitgevers hint op een toekomstvisie . Welke hordes moest Futuro Uitgevers nemen om toekomstvast uit te geven?
De oprichters van Futuro Uitgevers brengen een aardige staat van dienst met zich mee. Marcel Roozeboom en Maarten Snel deden ervaring op bij onder meer IDG en BIM Media (voorheen Sdu Uitgevers). Aanleiding om voor zichzelf te beginnen was het gebrek aan vernieuwing bij bestaande uitgeverijen. ‘Er zijn wel ideeën over online uitgeven, maar in de praktijk zijn de businessmodellen nog altijd gebaseerd op print en de korte termijn. Wij wilden het anders doen,’ zegt Roozeboom.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te bieden. Lees meer
Futuro Uitgevers: ‘Het hoeft niet altijd een boek te zijn’
Vul hieronder uw e-mailadres in en lees dit artikel gratis. We sturen u dan een link om het artikel te lezen.
Daarnaast ontvang je op werkdagen onze populaire nieuwsbrief.