Sanoma verliest weer een kopstuk

Sanoma verliest weer een kopstuk


Brand director Anneliese Bergman over het vertrek van Stuy: ‘Franska is een van de allerbesten uit het vak, professioneel, gepassioneerd en vakkundig. Een Mercur d’Or win je niet zomaar. Als hoofdredacteur heeft zij Libelle van een tijdschrift uitgebouwd naar het grootste Nederlandse mediamerk. Onder haar leiding werd Libelle Daily en de Libelle Zomerweek geïntroduceerd, diverse specials, nieuwscafés en de succesvolle Libelle Bookazines. We zijn achter de schermen dan ook druk op zoek naar een waardige opvolger die ons mooie merk met frisse blik weer verder kan brengen met dezelfde energie en toewijding die wij gewend zijn.’

Afscheids-symposium
Stuy neemt feestelijk afscheid middels een cocktail-symposium voor relaties en collega’s uit het vak. ‘Inspirerend wordt het, met goede verhalen over het vak, maar het wordt natuurlijk ook heel gezellig’, aldus Stuy. Voorlopig staat de datum van dit cocktail-symposium gepland op 26 oktober 2015.
 


Dwarsdenkers & Friskijkers

inct.spiratie 2015: voor uitgevers die het van een andere kant willen bekijken

Tot 1 oktober a.s.early bird korting

www.inctspiratie.nl