Sanoma herstructureert portfolio glossy merken

Sanoma herstructureert portfolio glossy merken

Vanuit deze redactie wordt de vertrouwde content geproduceerd en hebben zij een duidelijke focus op het gebied van Beauty, Lifestyle & Entertainment. Zij gaan nog meer samenwerken met sterke merken als Veronica Magazine en Shownieuws om op het gebied van entertainment samen verder te bouwen aan een marktleidende (video first) positie.
Beau Monde hoofdredacteur Ellen Litz heeft inmiddels een overstap gemaakt naar Sanoma-dochter Mood for Magazines als Chef LINDA. specials.

Grazia en Nouveau
Licentietitel Grazia heeft voor het mediabedrijf de minst sterke aansluiting bij de vrouwenmerken, uit strategische overweging is dan ook besloten om voor deze titel een ander huis te vinden.
Nouveau heeft een naadloze aansluiting met het vrouwenportfolio en verhuist naar Hoofddorp.

Als gevolg van de wijzigingen en het ontstaan van nieuwe functies worden naar verwachting vier medewerkers boventallig binnen de glossy merken.



Dwarsdenkers & Friskijkers

inct.spiratie 2015: voor uitgevers die het van een andere kant willen bekijken

Tot 1 oktober a.s.early bird korting

www.inctspiratie.nl